شناسه

شناسه حامی نقره ی کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک شد

معرفی کنفرانس:

اهمیت و ضرورت توجه به دانش ارزشمند مدیریت استراتژیک در کشور و لزوم توسعه عمومی و تخصصی این دانش در بین مدیران و کارشناسان فعال به عنوان یکی از راهکارهای جدی توسعه مورد توجه سازمان ها و نهادهای علمی قرار گرفته است.

در راستای ایجاد بستری به منظور گردهمای اساتید، دانشجویان و مدیران سازمان ها، شرکت ها و نهادهای مختلف توسعه یافته و در حال رشد در کشور، کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک برای یازدهمین دوره، برگزار می شود تا آخرین دستاورد های علمی و تخصصی این حوزه نیز بررسی و تجزیه و تحلیل می شود.

کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک با تکیه بر دو اصل علمی بودن و مشارکت حداکثری با حضور سازمان ها، نهادها، شرکت ها، انجمن های مرتبط و موسسه های علاقمند به مشارکت در برگزاری، با هدف ایجاد مشارکت و تعامل بیشتر بین دانشگران، پژوهشگران و مدیران مطرح حوزه مدیریت استراتژیک و با حضور اعضای هیات علمی دانشگاه های معتبر داخلی و خارجی و همچنین موسسه های علمی داخلی و خارجی و با حضور اساتید و مدعوین برجسته بین المللی از کشورهای مختلف در طی سال های مختلف برگزار گردیده است. انجمن مدیریت راهبردی (استراتژیک) ایران، برخود وظیفه میداند تا ضمن حفظ ارزش ها و اهداف سال های گذشته این رویداد، یازدهمین دوره این رویداد را با دقت و کیفیت بالاتر برای تکمیل اهداف و برنامه های آغاز شده از سال پیش را در روزهای 15 و 16 اسفندماه سال 1396 در مرکز همایش های بین المللی کتابخانه ملی ایران برگزار نماید.

 

اهداف کنفرانس:

فراهم نمودن بستری برای تبادل نظر میان دانشگاهیان، استراتژیست ها و فعالان کسب وکارها

  • تبیین تأثیر مدیریت استراتژیک بر روند توسعۀ پایدار سیاسی و اقتصادی

  • مشارکت و تعامل دانشگران، پژوهشگران، متخصصین و مدیران حوزه مدیریت استراتژیک

  • تبیین جایگاه مدیریت استراتژیک در فرایند تصمیم­ سازی مدیران کشور

  • انتخاب، معرفی و تقدیر از مهم ترین دستاوردهای مدیریت استراتژیک کشور

  • مشارکت و تعامل دانشگاه‌ها، سازمانها و شرکت‌های دولتی و خصوصی، مراکز و نهادها، مراجع قانو‌ن‌گذاری، انجمنها و تشکلهای حوزه مدیریت استراتژیک

حامیان کنفرانس 

1397/02/14